Vi ska göra om våran trapp

"Hej, vi ska göra om våran trapp hemma."
Den här meningen hör jag ofta nuför tiden. Det har inte undgått någon att det är uppenbart att alla där ute trötta på sina nötta furutrappor. Det målas vitt och ljusgrått, och för den lite mer ambitiösa slipas den rent och behandlas med dekorvax och hårdvaxolja. Men en ytterligare idé har nyligen slagit mig. Varför inte göra något som skapar lite reaktion och effekt? Genom att tapetsera "sparklådorna" i trappan får den ett helt annat djup till intrycket. Det kliar i fingrarna och jag vill bara sätta igång att projektera! Det är bara det att jag inte har någon trapp...
 
Foto: Pressbilder Decor Maison

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0