Flytt i tanken

Ett nytt hem.
Jag älskar att titta på hemsidor som stylar lägenheter och hus inför försäljning. Man får så mycket inspiration. Varje gång känner jag att jag skulle vilja flytta, men blir påmind om allt bärande, packande, och evigt uppplockande..
Jag fastnade direkt för denna otroligt smakfullt inredda lägenhet. Toppmodernt med inslag av 50-tal. Min egen inredningsstil skulle snarare kallas "gammalt med inslag av 50- tal", men med denhär inspirationen känns det till och med som att det finns hopp för mig att bli lite mer modern, utan att lämna det gamla. Jag tänker främst på de äldre golven som vi ser här. En grafisk matta kanske är det enda som fattas? - Kan det vara så lätt? :)
 
Foto: Stadshem
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0