Trädgårdsdetalj= Stolen

Kombinera prydnad och funktion.
I ena stunden fastnar jag drömmandes om en stor lummig trädgård och i nästa stund ser jag semesterdagarna fyllas med arbete. Så njae... kanske inte då. Men kanske en liten en? Men ändå väldigt lummig och mysig.
Hittade en finfin favorit i trädgården, nämligen denhär tjusiga upphängningsbara stålstolen i romantisk stil, Hängande karmstol från Länna. Jag har fastnat för allt möjligt som går att hänga upp. Jag gillar känslan som kommer med tanken att dingla med benen. Som om man slappnar av mer då? :) Hela serien fermob i romantisk stil är helt klart det optimala i en liten trädgård eller på balkongen, och särskilt som en liten färgklick bland allt det mörkgröna.




Foto: Länna Möbler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0