Marrokanskt kakel

Lhådös är helt inne på rätt spår.
Förra veckan var Malin från Lhådös kakel in inspirerade oss om kommande nyheter och slängde endel gamla pannåer. Kaklet ska vara natur nära, både till material och färg men mitt i allt lyser en anna trend igenom. Marokkanskt och åter Marokkanskt. Stora och små mönster med alla färger du kan tänka dig. Accent eller helt golv? Det väljer du. jag gör absolut tummen upp!

Marrokanskt kakel, Lhådös Marocko

Marrokanskt kakel, Lhådös Marockovitblå 1

[Marrokanskt-kakel-Lhds-Marockovitbl6.jpg]

En av mina inspirationsfavoriter gällande den marrokanska kakelstilen är den här bilden, stiltje, som jag snott av Frida, Trendenser.se. Superläckert golv som matchas snyggt med grått och svart. Och jag vet att Lhådös kakel i april lanserar en kakelplatta i liknande stil som detta golv. Den är 30 x 60 och består av 8 st plattor med olika mönster.
 
[Marrokanskt-kakel-Stilje-via-Trenden[3].jpg]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0