Projekt spetslampa

Ja! Flytten blir av, och ja, nu ska det inredas.
Och tänk vílken fantastisk inspirationsidé jag fick i torstags när jag ögnade igenom en gammal ELLE interiör.
Sökte runt lite och hittade en instruktion på hur man skulle kunna gå till väga. Med en badboll, spetsdukar och tapetklister kommer man ganska långt. Sen ska jag faktiskt kosta på mig en lampsladd i textil. Lampan ska hänga i vardagsrummet där kakelugnen står, sådär halvlågt, ni vet. Sträva alltid efter att ha flerpunkts-belysning i ögonhöjd för största harmonifaktor! Jag tror på dethär riktigt starkt :) Jag blir liksom aldrig av med min försmak för "mormors gamla grejer- stilen".



Foto: Shannon South

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0