Köksförvirring

Ja det kan man säga att jag har...
Jag får inget begrepp om varken stil, trend eller planlösning. Vad är det optimala 2012?
Har kommit på att var och en får finna svaret på den frågan inom sig.
Känner som det ibland kan kännas när man ska hjälpa en kund med till exempel ett tapetval, - Det vi kan göra är att presentera olika alternativ, du fattar det slutgiltiga beslutet. Jag väntar nog tills tekniken kommer ifatt oss. Tills jag med en beröring på kaklet, luckor och väggar kan ändra nyans och struktur, ja hela helhetsutseendet! Hoppas den dagen kommer innan jag slumrar in, för tills dess verkar det vara omöjligt, till och med för mig, att fatta några beslut. Hoppas på en mindre trögare dag i morgon..
Hej.


Foto: Ikea Livet hemma


Foto: Koksingangen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0