Kakelugnen går aldrig ur tiden

Vilken möjlighet!
Är ni som mig, att ni slappnar av när man får chansen att stoppa in en pinne i elden?
Just nu har lägenheten under min blivit ledig och i den befinner sig två kakelugnar! En i vardagsrummet och en i sovrummet. Om det är nåt jag drömmer om just nu så är det kakelugnar. Det gäller bara att få sin sambo att sjunga på samma vers. Jo, vi har ju inte bott särskilt länge i den nuvarande lägenheten.. Men hur långt kan det vara att flytta en våning ner? Håll tummarna!

Och då kanske det blir en liten äldre stil på inredningnen också. Det sitter halvpanel i stora delar av lägenheten. Boråstapeter har kommit med sin senaste nyhet: Vintage. Väldigt fin kollektion! Och nu bannemig: (håll i hatten) Bården är tillbaka! - Självklart i nya former och på nya vis, men den är tillbaks. Ska bara fiska efter lite bilder så återkommer jag.


Foto: Stadshem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0