Finbesök på Bergners

Det var som sjutton!
När Micke från Eco- Boråstapeter idag kom och hälsade på såg jag på håll att han inte var själv som han brukar, utan hade med sig någon. Ett glatt ansikte lyste emot oss och jag blev väldigt förvånad. Självaste Hanna Wendelbo Hansson ramlar in bara sådär med sin nya kollekton Lilleby i händerna. Min glädje var total när hon berättade att de följer min blogg! Jättekul! :)

Hanna Wendelbo Hansson, tidigare designer hos Sandbergs tapeter, har sedan ett par år tillbaka arbetat tillsammans med Boråstapeter. Nu är hon designansvarig och har själv designat de egna kollektionerna i följd; Falsterbo, Oxford, Karlslund och nu den senaste, Lilleby. Väldigt roligt att få träffa personen med bakom idéerna  till hela kollektionen och få den presenterad utifrån hur hon tänkt.

Hon är klart välkommen tillbaka! Tack Hanna :)


Foto: Boråstapeter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0