Orrefors goes KL

Äntligen, äntligen!
Glastokiga jag har abstinens över att få springa in på Sturegallerian så fort som möjligt bara för att få känna på dessa fantastiska glas från Karl Lagerfeld. Äntligen lanseras  hans första kollektion kristallglas, som nu har världspremiär på Royal design ! Karl Lagerfeld som under förra året stod för den nya snygga designen av diet-coke flaskan, pratar om känslan att få dicka diet-coke ur dessa tunna, men stadiga (dyra) glas, när jag själv skulle känna mig som Obamas högra hand om jag fick äran att ens dricka dyr champagne ur dem...
Ett exempel på pris är champagneglaset i 2-pack för från 2000:- Finns i klarglas, mjölkvitt och svart.
Se filmen bakom kulisserna till kollektionen här. Snacka om önskelista i drömmarna, så snygga!





Foto: Royal Design

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0