Stockholm: Orangeriet

Stockholms snyggaste bar & cafè
Helgen har spenderats i Stockholm där jag hunnit med allt jag tycker om och lite till!
Lördagskvällens sena timmar spenderades med trevlig umgänge på Orangeriet som ligger på Kungsholmens hamn. Jag mös riktigt ordentligt när jag satt omfamnad av glödlampor från designhouse, inkamönster och plåtburkar samtidigt som jag kände värmen i ryggen från den öppna brasan mitt i lokalen. Flammorna kastade skuggor i min mojito och jag funderade på om fåtöljen jag satt i kostade 200kr på loppis eller 20 000kr hos någon designer. Ibland bara stormtrivs man! Jag kan vamt rekommendera ett besök hos denna Stockholmspärla.
 





Foto: Pressfoton Orangeriet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0