En hylla att fylla

Gröna höstlöv på gräddhyllan.
Det bästa som kan ha hänt mig i helgen är att jag fått hjälp med att montera diverse el till lampor som aldrig fått chansen att visa vad de går för. Men så går det när man är lampentusiast, men inte elektriker... Samt att jag fått en stor hylla uppborrad, pluggad och skruvad ovanför teven där jag tänkt att den finaste familjen porslin och glas ska få bo. Jag har länge, som ni vet sedan tidigare, trånat efter denna fantastiska skapelse. Och igår lyckades jag bli bjuden på födelsedagskaffe i fallande löv- muggar, vilket gjorde mig alldeles toktaggad. Så idag (eller imorn) ska äntligen Gustavsbergs lilla burk i Stig Lindbergs kollektion berså få flytta in! Det finns nämligen en liten affär i staden som säljer berså.
 Lyckan är gjord, och total.




Foto: Designonline.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0