Reflektera mera!

Tillbaka från helgen
Nu blir jag trött på mig själv. Har fotat och grejat men sladdskrället glömde jag förstås...
En vacker dag i maj ska ni i alla fall få se :)

Men hur som helst har jag tänkt på en annan grej. Nu när sommaren verkar ta ton igen är det dags att vi verkligen tar del av det vackra solljuset. Det är nästan underbart att det inte ens är helt mörkt när man ska lägga sig på kvällarna. Jag har massor av vårkänslor! Hoppas ni har det också :) Så in med solljuset. Stora färgade glas eller vaser i fönstret reflekterar ljuset och sprider ett vackert sken som piffar till allt annat som står i närheten. Prova och se effekten. Tips: Ta en extra titt på loppis och du kan göra fina fynd!     


Foto: Emma, Emmas Designblogg, för Livet Hemma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0