Tapetfeber och fårskinn

Alltså, jag förstår inte hur man kan spotta ut tapetkollektion efter tapetkollektion!
Alla leverantörer bombar oss med tapetböcker, bokstavligen. Riktigt härligt! :D Eller om man säger så, att det bara blir svårare att bestämma sig. Jag tänkte faktiskt presentera de som jag personligen tycker är fullträffar. För om jag skulle skriva om varenda en skulle det bli tapeter i 2 veckor i sträck, eller 4 inlägg om dagen om olika kollektioner. Så ni får ha överseende, eller hoppa högt nu när det blir många inlägg om tapeter.

Bara för det tänkte jag skriva om nåt helt annat.  

Jag har fått dille på fårskinn! Jag tycker det är otroligt vackert och dessutom mysigt. Jag som är så svag för allt som har med ordet mysigt att göra. Dessa bilder kommer från företaget Living and Room som man även kan jobba för som konsulent. Tror jag ska beställa den mörkgrå och den ljusgrå kudden i fårskinnsimitation. 

 

 
Se mer här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0