Marint och som du vill

Just nu jagar jag vårtecken. Jag har sett krokusar, pripps blå- reklamen har börjat rulla och nu kommer det: MARINT! :)
Stilen som alltid kommer tillbaka varje sommar har nu än än gång vaknat ur sitt björnide. KIVIK soffan från Ikea med fristående moduler kan lätt genomgå en förändring, både vad gäller form och klädsel. Den annars helvita soffan kan snabbt få ett marint lyft genom att man byter ut delar av klädseln till tex. marinblått. Rött är även en färg som passar väldigt bra till stilen. Jag personligen är inget big-fan av just det marina, men hade jag en sommarstuga skulle med all säkerhet några marina detaljer och textiler få ta plats. Men för dig som bara älskar detta sätt att inreda och inte har en sommarstuga, varför inte skapa känslan av hav och sommar i ditt hem? :) Lite som minisemester- varje dag.

 
 




Foto: Ikea/ Livet hemma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0