Kalika

Den sista nyheten från Intrade som jag tänker presentera heter Kalika.
Pacelymönstrat möter stora blommor i 3d tillsammans med spännande ränder. Helt klart en av mina favoriter på Intradetopplistan!

Här ser ni pacelyns RR när den är som vakrast. (För er som gillar pacely kommer snart Lace från från Boråstapeter som jag har nämnt tidigare. Tänkte visa er den mer ingående igen när vi närmar oss lanseringen mitten av Mars.)


Snyggt att blanda breda och smala ränder! Det skapar mycket liv.


Är det inte så att man nästan skulle vilja lukta på väggen? :)


Och här har vi en mycket elegant och klassisk fondväggstapet som jag tror skulle passa många :)

Foto: Intrade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0