Mosaik på relax

Små små plattor som får helheten att bli enorm.
I helgen blev jag bortskämd av en kompis som bjöd mig på Himlabadets nya relaxavdelning i Sundsvall. Självklart passade jag på att spana in kaklet. Stora delar av relaxen bokstavligt talat består av mosaik i mörka nyanser och jag kunde inte sluta förundras av känslan det gav. Den mörka färgen bidrar till avkoppling, och mosaik ökar rymden i rummet och känns väldigt lyxigt. Jag står härmed för att inte vara rädd att badrumet ska kännas mörkt, för det gör inget! Låt badrumet få vara din nya myshörna och piggna istället till på morgnarna i ett ljust kök med en kopp kaffe. På bilden här nedan ser ni det tiogradiga kallbadet. För övrigt kan jag verkligen rekommendera relaxen!






Foto: Himlabadet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0