Bokask, Fransk lilja

Franskt och rustikt.
Ni vet att jag förut tjatade om att gömma elektroniken. På något sätt inbillar jag mig att det stör vårt harmoniska jag och dessutom tar det över inredningen. Trend4you är en av mina favorithemsidor för lantlig inredning och det var där jag hittade de andra bokaskarna. Här kommer en nyhet som nästan är oemotstånderlig. Den slitna och rustika lådan, helt i trä, prydd av den klassiska franska liljan, misstänks absolut inte för att innehålla fjärrkontroller, bankdosa, laddare eller dylikt. Mycket snyggt tycker jag :) Kanske ett litet steg i rätt riktning för dig som funderar på att haka på den nya grenen i "shabby chic"- stilen. Den med fransk tvist!    

Bokask FRANSKA LILJAN

Bokask FRANSKA LILJAN

Bokask FRANSKA LILJAN
Foto: Trend4you.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0