Moderna hemmakvällar

Idag snöar det för fullt.
Vi går mot riktig vinter nu med kur i soffan med kuddar och filtar, en kopp te och kanske en vän eller familjemedlem? Stora modetrender i vinter är päls och stickat som givetvis smittar av sig på inredningen. Att komma in i värmen i sitt hem efter en snöig prommenad må vara en av de bästa sakerna med vintern, enligt mig själv. Och jag gillar den lantliga stilen skarpt med massor av kuddar och annat mysigt. Men om man hellre håller sig till den moderna stilen, och inte vill bli förknippad med "på mormors tid", kan det hända att man skippar allt vad plädar och stickat heter. Jag har ett tips!

 Ni minns tapetkollektionen Anytouch som jag skrev om tidigare. I temat stone finns en tapet som ger illusionen av en betongvägg, liknande som på bilden. Denna effekt inger en modern och stilren känsla och plötsligt är det fritt fram med den mjukare inredningen, utan att det blir bohemiskt.  
 






















































































Foto: Sia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0