Nytt på Nordsjö

Igår var jag i Falun på kurs med Nordsjö Idé & Design tillsammans med Ann-Mari härifrån och två kollegor från Färgton i Gävle. Självklart var det fler på plats från Nordsjöbutiker lite här och var.

Kursen var jätteinspirerande och gav oss massor av idéer på hur vi kan visa upp vårat sortiment på ett snyggare/smidigare/roligare eller mer praktiskt sätt, för att underlätta för oss sjävla, men framför allt för kunden. Vi jobbade med layouter, butiksinredning, miljöer mm. Jag ville bara tillbaka till jobbet och köra igång! En ombygnation här i butiken kommer även att börja planeras. Det kommer bli snyggare än någonsin, kan jag lova!

Idag håller jag på med att sätta upp namnet på leverantören, namnet på kollektionen, information om mått och mönsterpassning samt prisinformation på samtliga tapeter som sitter som visningsexemplar i montrar mm. Allt för att du ska få snabb och tydlig information! Bra va? :)


Måste bara inspirera er som inte såg Äntligen hemma igår!
Bordet med betong. Gud, så snyggt!
Men man kan faktiskt fuska. Dra på en riktigt bra maskeringstejp (jag rekommenderar "blåtejpen" så att färgen inte kryper under) och måla denna rand i någon snygg färg rakt över bordet. Det blir en väldigt läcker effekt som kommer till sin fulla rätt när bordet är dukat.
 
Rustikt matbord i trä, stål och betong. Foto: Elin Bohman
Foto: Elin Bohman, Hemmakanalen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0