Nu laddar vi om

Festen har bara börjat!
Och nu menar jag inte snöskottningen, haha!
Hoppas ni som jag, haft en skön jul med för mycket mat och många skratt, och uppskattad dukning mm. Jag tar inte i när jag säger att det blev succé! Jag som hade turen att få en gitarr av tomten ska nu se till att göra mina gitarrdrömmar lite mer verkliga.

Vi stökar efter julens alla bravader och börjar planera inför nyår. Om jul var njutning av livet i form av mys, så ska det här bli fest! (Det är ju vad man äter och dricker mellan nyår och jul som spelar roll, inte tvärt om ;)) 

Jag gillar temat champagne som skapar en bubblande och glamourös festkänsla. Guld och glitter kan det inte bli för mycket av.   



Foto: Sia


Vart ska du köpa dina raketer?
Vi har gjort om butiken till fyrverkeriaffär dessa dagar innan nyår! 
Välkomna, välkomna att kika in. :)

   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0