Blågrönt it is

Hoppas alla haft en skön helg!
Jag har åkt längdskidor och spelat sällskapsspel med familjen. Det blev även en loppistur till Erikshjälpen här i Söderhamn där det blev en hel del fynd. Nu i vår är det dags att släppa in blå och gröna härliga toner. På loppis är det lätt att få tag i glas i fina nyanser. Jag fyndade 4 söta blå glas med mörkgrön fot. Mycket passande, när jag idag såg denna bild på
 Ikea/Livet hemma.  


Foto: Ikea/Livet hemma

Det är full rulle på utförsäljningen fortfarande, och kommer vara hela veckan. Det är många som fyndat rejält och Helena och John hade körigt i lördags. Roligt! :)
Det finns fortfarande grejer kvar, så om du inte varit här så tycker jag du ska kika in.
Trevlig måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0